- nizki stroški izvajanja kampanj,
- neposredno komuniciranje med oglaševalcem in ciljno skupino kupcev,
- možnost dvosmerne in ne samo enosmerne komunikacije kot pri klasičnem oglaševanju,
- prilagojeno komuniciranje posameznim ciljnim skupinam kupcev,
- natačno merjenje in spremljanje učinkovitosti komunikacijskih akcij,
- razvijanje dolgoročnih odnosov s strankami,
- enostavna uporaba,
- krajši porabljen čas za pripravo in izvedbo akcij
- manjša vpletenost zunanjih izvajalcev (agencije).
Marketinška kampanja z uporabo elektronske pošte se običajno izvaja tako, da pošljemo svoje sporočilo zelo velikemu številu prejemnikov. Da bi to storili hitro, učinkovito in s čim nižjimi stroški, običajni namizni poštni odjemalec (Outlook, Outlook express, Mozzila Thunderbird, Gmail, itd) ne zadošča. Zato potrebujemo učinkovito orodje za masovno pošljanje e-mailov.
Tako orodje mora med drugim omogočati:
- upravljanje obširnih baz in seznamov prejemnikov,
- enostavno oblikovanje lastnih oblikovnih predlog ali uporabo že izdelanih predlog,
- testiranje sporočil pred dejanskim pošiljanjem (odpravljanje napak, izogibanje spam filtrom, ipd.),
- osebno naslavljanje (prilagajanje vsebine posameznikom ali različnim ciljnim skupinam),
- merjenje učinkovitosti oz. analizo izvedenih akcij (odstotek odprtih sporočil, odstotek odgovorov itd.).
PNV SMailer vam nudi vse to in še več!
Pošiljanje E-mail in/ali SMS sporočil PNV SMailer je spletna aplikacija, ki na enem mestu združuje možnosti posamičnega ali masovnega pošiljanja e-mail ter SMS sporočil. Pošiljate lahko samo SMS sporočila, samo e-mail sporočila ali pa kombinirate uporabo obeh in tako povečate odzivnost vaših strank. |
|
Enostavna, pregledna in enotna baza prejemnikov Baza vaših strank, ki jim s programom PNV SMailer pošiljate SMS in/ali e-mail sporočila, je za obe vrsti pošiljanja enotna. S tem prihranite pri času in stroških. V samo eni bazi naslovnikov enostavno urejate njihove osebne podatke, profile in jih razvrščate v skupine. Pred vsako akcijo pošiljanja izberete filter in pošljete sporočilo samo ustrezni ciljni skupini. Sočasna sinhronizirana uporaba obeh orodij poveča odzivnost strank in s tem izboljša vašo uspešnost pri doseganju zastavljenih poslovnih ciljev. Pošiljate lahko tudi samo SMS sporočila ali samo e-mail sporočila. |
|
Enostavna priprava in oblikovanje vaših sporočil Priprava sporočil je enostavna, program vas sam vodi skozi posamezne faze, od vpisa pošiljateljevega imena in e-mail naslova, ki bosta prikazana pri prejemnikih do trenutka, ko kliknete na pošlji. |
|
Arhiviranje kampanj V preglednem arhivu boste lahko hitro in enostavno dostopali do vseh vaših dosedanjih komunikacijskih akcij. Pregledali boste kaj, kdaj in komu ste do sedaj pošiljali in kakšna je bila uspešnost, kar vam bo služilo kot pomembno izhodišče za vaše nadaljnje akcije. |
|
Testiranje Nujna faza med oblikovanjem in pošiljanjem sporočila je testiranje, s katerim lahko odkrijemo morebitne napake in jih odpravimo, tako da prejemnik res dobi tako sporočilo, kot vi želite. |
|
Pošiljanje Vaša sporočila bodo dostavljena takoj, ali pa nastavite časovni zamik oz. definirajte, kdaj naj prejemnik prejme vaše sporočilo. Ob morebitnih težavah si bo prejemnik lahko ogledal kopijo vašega sporočila prek spletnega strežnika. Lahko izkoristite tudi številne možnosti samodejnih odgovorov ob odzivu prejemnikov z uporabo autoresponderja. |